مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 11:552020-09-23سياسي

دولت نسبت به وعده های محقق نشده اقتصادی پاسخگو باشد


نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با بیان اینکه ما منکر برخی از خدمات دولت نیستیم،گفت: لازم است دولت نسبت به وعده های محقق نشده اقتصادی پاسخگو باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین خسروی اسفزار پیش از ظهر چهارشنبه در نطق پیش از دستور مجلس اظهار کرد: یکی از اولویت ها در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف رسیدگی به مشکلات سیل اوایل شهریور ماه سال جاری است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف بیان کرد: حوزه انتخابیه اینجانب با توجه به داشتن محصولات استراتژیکی چون زرشک، زعفران، عناب، گیاهان دارویی و معادن نیازمند سرمایه گذاری بخش های دولتی و نیمه دولتی را برای خیزش صنعتی و اقتصادی در سال رونق تولید است.

خسروی اسفزار خطاب به وزیر نیرو ادامه داد: مردم منطقه خواستار برخورداری از منابع آب پایدارو اصلاح فرسوده و قدیمی آب رسانی هستند که این مهم همت مضاعفی را می طلبد.

مشکلات بخش تولید و 70 خان وی با بیان اینکه دولت باید نسبت به اتمام بیمارستان نیمه تمام و مشکل فاضلاب شهرستان خوسف هر چه سریع تر اقدام نمایند، افزود: دو بانده کردن جاده اصلی اسدیه به بیرجند، بازنمودن بازارچه مرزی میل 73 حداقل خواسته مردم شیعه و سنی مردم شهرستان درمیان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت نسبت به وعده های محقق نشده اقتصادی پاسخگو باشد

دولت نسبت به وعده های محقق نشده اقتصادی پاسخگو باشد