مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 12:152020-09-23سياسي

ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس سال 1402 تکمیل می شود


معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان رضوی گفت: ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس دارای پنج پروژه عظیم است که در صورت تامین اعتبار همه آن ها به ویژه ساختمان اصلی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حسن جعفری ظهر امروز در مراسم افتتاح فاز یک باغ موزه دفاع مقدس که در مرکز فرهنگی دفاع مقدس برگزار شد، با بیان اینکه 100 هزار رزمنده از خراسان رضوی در دفاع مقدس حضور داشته که جایگاه بسیار ارزنده ای به این استان در دوران دفاع مقدس داده است، اظهار کرد: لازم است برای نشان دادن این رشادت ها به نسل های آینده اقدامات لازم انجام شود.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس دارای پنج پروژه عظیم است، بیان کرد: در صورت تأمین اعتبار همه آن ها به ویژه ساختمان اصلی، باغ موزه دفاع مقدس در سال 1402 تکمیل می شود.

وی ادامه داد: ساختمان موتورخانه و تأسیسات جانبی نیز با 60 درصد پیشرفت آذر ماه امسال تکمیل می شود، همچنین ساختمان مربوط به جبهه مقاومت با 65 درصد پیشرفت دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد و ساختمان اداری نیز با 10 درصد پیشرفت فیزیکی اسفند سال 1400 تکمیل می شود.

حمایت 39 میلیارد تومانی شورای پنجم برای تکمیل فاز نخست باغ موزه دفاع مقدس رییس شورای شهر مشهد نیز در ادامه این مراسم اظهار کرد: حدود 34


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس سال 1402 تکمیل می شود

ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس سال 1402 تکمیل می شود