مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 12:352020-09-23سياسي

چگونگی انتخاب رشته رایگان در کنکور 99/ فریب موسسات خصوصی را نخورید!


داوطلبان کنکور 99 باید برای انتخاب رشته دوره ها و دانشگاه ها را بشناسند، داوطلبان نباید اسیر تبلیغات شوند چراکه می توانند بدون پرداخت هزینه با اطلاعاتی که به دست می آورند انتخاب رشته کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، نتایج کنکور 99، بامداد روز یکشنبه 30 شهریورماه اعلام شد، براساس برنامه زمان بندی سازمان سنجش آموزش کشور داوطلبان مجاز به انتخاب رشته از روز دوم مهرماه می توانند انتخاب رشته کنند.

مهلت انتخاب رشته روز شنبه 5 مهرماه به پایان می رسد.

داوطلبان قبل از انتخاب رشته باید دفترچه راهنمای گروه آزمایشی خود و یک دفترچه پیوست ها را از سایت سازمان سنجش آموزش کشور دانلود و مطالعه کنند.

به داوطلبان توصیه می شود که فریب تبلیغات موسسه های انتخاب رشته را نخورند و بدون صرف هزینه گزاف با مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته براساس علایق و توانایی های خود انتخاب رشته کنند.

داوطلبانی که قصد ورود به دانشگاه ها را دارند در مرحله حساسی از زندگی قرار دارند چراکه اگر برنامه دقیقی برای آینده داشته باشند می توانند دست به انتخاب درست بزنند و یک گام به اهداف خود نزدیک شوند.

مسلماً برنامه ریزی برای آینده یک شبه اتفاق نمی افتد و از زمانی که قرار است داوطلبان در ماراتن کنکور شرکت کنند تصمیم گرفته اند که می خواهند در آیند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونگی انتخاب رشته رایگان در کنکور 99/ فریب موسسات خصوصی را نخورید!

چگونگی انتخاب رشته رایگان در کنکور 99/ فریب موسسات خصوصی را نخورید!