مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 16:102020-09-23بين الملل

سیسی بر موضع مصر در حمایت از حل سیاسی بحران لیبی تاکید کرد


رییس جمهوری مصر امروز، چهارشنبه بر موضع ثابت کشورش برای حمایت از راه حل سیاسی بحران لیبی به دور از مداخلات خارجی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، بسام راضی، سخنگوی رسمی ریاست جمهوری مصر در بیانیه ای تاکید کرد: این اظهارات عبدالفتاح سیسی، رییس جمهوری مصر در دیدار با عقیله صالح، رییس پارلمان شرقی لیبی و خلیفه حفتر فرمانده ارتش مستقر در شرق لیبی مطرح شد.

طبق گفته این سخنگو، این دیدار در راستای تلاش های مستمر مصر برای تحقق امنیت و ثبات کشور لیبی و حمایت از ملت آن در حفظ و توانمندی های کشورش در مواجهه با تشکیلات تروریستی و شبه نظامیان مسلح و توقف مداخلات خارجی انجام گرفت.

طبق این بیانیه، سیسی بر موضع ثابت کشورش در حمایت از روند سیاسی برای بحران لیبی به دور از مداخلات خارجی و استقبال از هر گام مثبتی که منجر به آرامش، صلح، سازندگی و توسعه شود، تاکید کرد.

سیسی در این دیدار از سوی مسؤولان لیبیایی در جریان تحولات اخیر این کشور و بازخوردهای خارجی مربوطه و تلاش های همه طرف ها برای اجرای توافق آتش بس و تثبیت وضعیت میدانی از یک سو و نیز تلاش های لیبیایی برای پیشبرد روند صلح تحت نظارت سازمان ملل از سوی دیگر قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیسی بر موضع مصر در حمایت از حل سیاسی بحران لیبی تاکید کرد

سیسی بر موضع مصر در حمایت از حل سیاسی بحران لیبی تاکید کرد