مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 03:552020-09-24بين الملل

تبرئه پلیس قاتل؛ معترضان لوییزویل را به خیابان ها کشاند


بعد از آنکه دادگاه کنتاکی پلیس قاتل شهروند سیاه پوست آمریکایی در شهر لوییزویل را از اتهام قتل تبرئه کرد، به رغم اعلام منع آمد و شد، معترضان ضد نژادپرستی به خیابان ها ریختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از ایرنا از روزنامه نیویورک تایمز، هییت منصفه دادگاه کنتاکی شامگاه چهارشنبه هیچ اتهامی علیه دو تن از افسران پلیسی که در ماه مارس (فروردین) برونا تیلور جوان سیاه پوست آمریکایی را به ضرب گلوله کشته بودند، اعلام نکرد و تنها یکی از افسران پلیس را به ترساندن همسایگان تیلور به علت شلیک گلوله متهم دانست.

با اعلام این حکم به رغم اعلام منع آمد و شد شماری از مردم شهر لوییزویل به خیابان ها آمده و اعتراض شدید خود به این حکم ناعادلانه را اعلام کردند.

دانیل کامرون دادستان کل کنتاکی با اعلام تصمیم هیئت منصفه برای تبرئه کردن افسران پلیس گفت که وی می داند که برخی از مردم با این تصمیم راضی نخواهند شد.

بعد از آنکه برونا تیلور دختر سیاه پوست 26 ساله آمریکایی در شهر لوییزویل توسط شلیک افسران پلیس جان خود را از دست داد، بیش از یک صد روز است که این شهر آماج اعتراضات ضد نژادپرستانه و مخالفت با بی عدالتی می باشد.

با گذشت یکصد روز دادگاه کنتاکی روز چهارشنبه جلسه تشکیل داد و برخلاف نظر معترضان هیچ یک از سه افسر پلیس لوییزویل را به قتل تیلور متهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبرئه پلیس قاتل؛ معترضان لوییزویل را به خیابان ها کشاند

تبرئه پلیس قاتل؛ معترضان لوییزویل را به خیابان ها کشاند