مزاحمت به قیمت جانمزاحمت تلفنی برای دستگاه های امدادی، اورژانس و آتش نشانی معضلی است که همه شهرها با آن مواجهند و به رغم اقدامات فرهنگی، بازی با جان و مال مردم برای عده ای به تفریح تبدیل شده است. - "مزاحمت تلفنی" برای دستگاه های امدادی، اورژانس و آتش نشانی معضلی است که همه شهرها با آن مواجهند و به رغم اقدامات فرهنگی، بازی با جان و مال مردم برای عده ای به تفریح تبدیل شده است. اینکه "مزاحمت تلفنی" افزون بر نیمی از تماس ها با سازمان آتش نشانی یا اورژانس را تشکیل می دهد باعث نگرانی و مایه تاسف است، البته طبق آمار، اغلب مزاحمان تلفنی افرادی در رده سنی کودک و نوجوان هستند که درک صحیح از اقدام خود ندارند و این امر نیز به آموزش فرهنگی و شیوه تربیت خانواده ها برمی گردد. به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، ایرنا نوشت: والدین باید همواره فرزندان خود را در خصوص ماهیت فعالیت دستگاههای امدادی و حساسیت کار آنها توجیه کنند. به منظور واکاوی انگیزه اینگونه مزاحمت های دردسرساز و خطرناک پای صحبت یک جامعه شناس و استادیار گروه علوم اجتماعی دانشگاه فردوسی مشهد نشستیم. دکتر غلامرضا حسنی درمیان به خبرنگار ایرنا گفت: مزاحمت های تلفنی بیشتر در میان کودکان و نوجوانان شایع است. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |