مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 06:352020-09-24اقتصادي

جمع آوری 16 هزار متر مربع ماسه بادی از محورهای مواصلاتی سیستان


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از حمل و جمع آوری بیش از 16 هزار متر مربع ماسه بادی از سطح محورهای مواصلاتی منطقه سیستان در سال جاری خبر داد.

- ایوب کرد در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: در 6 ماه اول سال جاری عملیات ماسه روبی توسط راهداران اکیپ راه سازی و راهداری وحدت سیستان در سطحی معادل 16 هزار و 718 متر مربع از نقاط ماسه گیر محورهای مواصلاتی پنج شهرستان شمالی استان سیستان و بلوچستان انجام شد.

وی افزود: به تعاقب این عملیات، حجمی معادل 12 هزار و 248 متر مکعب ماسه بادی توسط ماشین آلات این اکیپ، بارگیری و با در نظر گرفتن ملاحظات زیست محیطی به نقاط تعیین شده جهت دپوی مناسب، حمل شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان ادامه داد: با وجود ورزش باد شدید همراه با گرد و خاک در بسیاری از روزهای سال جاری در منطقه سیستان، با تلاش شبانه روزی راهداران هیچ گونه انسداد ناشی از طوفان در محورهای مواصلاتی به وجود نیامده است.

وی با بیان اینکه اقدامات مجموعه راهداری بسیار مهم، دشوار و اثرگذار است، گفت: راهداران با خدمت بی منت به مردم همواره در عرصه تأمین سفری ایمن و هدایت رانندگان نقش پر رنگ ایفا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 16 هزار متر مربع ماسه بادی از محورهای مواصلاتی سیستان

جمع آوری 16 هزار متر مربع ماسه بادی از محورهای مواصلاتی سیستان