مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 06:352020-09-24سياسي

رزمنده ای که با 4.5 سال حضور در جبهه کنار خیابان کفاشی می کند!


شاید بسیاری برای تخریب رزمندگان از برخی واژه ها استفاده کنند و انها را آماج حملات قرار دهند رزمندگانی که رفتند تا امروز خاک پاک کشورمان اسیر دشمنان نشود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سر به زیر انداخته و کارش را انجام می دهد، به دور از هیاهوی اطرافش در کنار همه کارها و سر و صدای میوه فروشان حواسش به اطرافش هم هست این را بعدا متوجه می شوم.

کفش های مشتریان را یکی یکی وصله و پینه می کند، گاه هم با واکس و فرچه پاپوش ها را براق می کند، گاهی هم با چرخ قدیمی کفش های مردم را می دوزد.

دوچرخه 28 مدل ایران با خورجینی در پشت آن که همه وسایل خود را در آن قرار می دهد، را هم کنارش به جدول ها تکیه داده است و همین تنها وسیله نقلیه شعبان اکبری است که بسیاری از زنجانی ها او را به خوبی می شناسند.

روبه روی مسجد مرحوم آقا کاظم در سعدی جنوبی زنجان کنار تیر برق سیمانی و درخت محلی است که شعبان اکبری با تعمیرات پاپوش مردم برای رزق و روزی خود تلاش می کند.

چند چهارپایه معمولی برای کسانی که کفش خود را به او می سپارند، چند قوطی واکس از انواع و اقسام آن، چند فرچه برای انواع کفش ها، چند صندل(دمپایی) برای کسانی که کفش خود را به او می سپارند در کنارش دیده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمنده ای که با 4.5 سال حضور در جبهه کنار خیابان کفاشی می کند!

رزمنده ای که با 4.5 سال حضور در جبهه کنار خیابان کفاشی می کند!