مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 10:202020-09-24حوادث

قاچاق موادمخدر در پوشش کارخانه کارتن سازی در جیرفت


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از انهدام یک باند سازمان یافته قاچاق مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: قاچاقچیان در پوشش یک کارخانه کارتن سازی اقدام به ساخت انواع جاسازهای مواد مخدر در خودروهای سبک و سنگین می کردند.

- ایسنا/کرمان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از انهدام یک باند سازمان یافته قاچاق مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: قاچاقچیان در پوشش یک کارخانه کارتن سازی اقدام به ساخت انواع جاسازهای مواد مخدر در خودروهای سبک و سنگین می کردند.

حسین سلامی در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی منسجم از سوی سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره اطلاعات جیرفت، مشخص شد یک باند جرائم سازمان یافته و قاچاق مواد مخدر در شهرستان جیرفت به صورت بسیار حرفه ای اقدام به ترانزیت موادمخدر می کند.

این مقام قضایی با بیان اینکه اعضای این باند با استفاده از پوشش یک کارخانه کارتن سازی اقدام به آب بندی مواد مخدر در بسته های مخصوص و بطری های نوشابه و جاساز کردن آنها در باک خودروهای سبک و سنگین می کردند اظهار کرد: پس از شناسایی اعضای اصلی این باند، با دستور دادستانی و در دقایق اولیه بامداد امروز باند مذکور مورد ضربه قرار گرفت و 2 متهم اصلی دستگیر و دستورات قضایی لازم جهت دستگیری سایر مرتبطین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاق موادمخدر در پوشش کارخانه کارتن سازی در جیرفت

قاچاق موادمخدر در پوشش کارخانه کارتن سازی در جیرفت