مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 12:402020-09-24اقتصادي

صادرات 10 میلیارد دلاری صنعت پتروشیمی در سال گذشته


مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه ظرفیت صنعت پتروشیمی در ابتدای سال 99، معادل 66 میلیون تن و هم اکنون بیش از 70 میلیون تن است، گفت: - مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه ظرفیت صنعت پتروشیمی در ابتدای سال 99، معادل 66 میلیون تن و هم اکنون بیش از 70 میلیون تن است، گفت: محصول قابل فروش پارسال این صنعت، 30 میلیون تن و درآمد آن حدود 15 میلیارد دلار بوده ، از این مقدار 22 میلیون تن به ارزش 10 میلیارد دلار صادر و حدود 8 میلیون تن به ارزش 5 میلیارد دلار نیز در داخل عرضه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهزاد محمدی امروز در آیین رونمایی از واحد نیمه صنعتی پروپیلن از متانول شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی و امضای قرارداد واگذاری دانش فنی این طرح ضمن اشاره به تعریف 27 طرح پیشران در صنعت پتروشیمی که 7 طرح آن در جهش دوم و سوم صنعت پتروشیمی در حال اجراست، گفت: مطالعات 20 طرح پیشران در چهار شاخه پروپیلن، متانول، بنزن و اتیلن پایان یافته است.

وی با تأکید بر توسعه هوشمند صنعت پتروشیمی گفت: در مسیر توسعه این صنعت باید به سمت تنوع بخشی محصولات صنعت حرکت کرد و تلاش شود که صنعت پتروشیمی کشور صنعتی پایدار و تاب آور باشد.

وی با اشاره به اینکه پنج درصد از محصولات پایه تولیدی کشور که از شاخص های اصلی ارزیابی صنعت پتروشیمی در جهان است شامل پروپیلن می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 10 میلیارد دلاری صنعت پتروشیمی در سال گذشته

صادرات 10 میلیارد دلاری صنعت پتروشیمی در سال گذشته