مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 14:202020-09-24ورزشي

خانه های ورزش روستایی با کمک دهیاران راه اندازی می شود


رییس هیئت ورزش روستایی و عشایری استان اصفهان گفت: با همکاری دهیاران روستاها کار راه اندازی، تجهیز و اداره خانه های ورزش روستایی انجام می شود.

- مراسم اعزام کاروان تجهیزات ورزشی به منظور تجهیز 50 خانه ورزش روستایی، امروز (پنجشنبه، سوم مهرماه) با حضور سید محمدطباطبایی- مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان و معاونین وی، سردار مجتبی فدا - فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان، رییس هیئت ورزش روستایی و عشایری و دیگر مسئولان استانی و مردم از گلستان شهدای اصفهان به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

رییس هیئت روستایی و عشایری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدای سال 99 تاکنون 3 اعزام دیگر داشتیم که سعی کردیم در هر اعزام تعداد این خانه ها افزایش پیدا کند در اعزام گذشته 38 خانه مجهز به وسایل ورزشی شدند و در این اعزام آن را به عدد 50 رسانده ایم.

مهدی اسدی افزود: بر اساس توافقنامه ای که با دهیاران روستاها و بخش ها امضا شده است، تمام اقدامات از راه اندازی و سپس تجهیز و نظارت بر کار این خانه ها با همکاری یکدیگر است، البته بعد از تجهیز، کار نظارت هیئت های شهرستان بیشتر است.

به طور متوسط برای هر کاروان تجهیز که به هر خانه ورزش اعزام می شود، 15 تا 17 میلیون تومان هزینه در بر داشته است که این هزینه ها از راه های مختلف از جمله کمک های اداره کل ورزش و جو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه های ورزش روستایی با کمک دهیاران راه اندازی می شود

خانه های ورزش روستایی با کمک دهیاران راه اندازی می شود