مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 19:102020-09-24سياسي

راه اندازی رشته های دانشگاهی مرتبط با ظرفیت های سیستان وبلوچستان ضروریست


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان با اشاره به لزوم سرمایه گذاری بیشتر در دانشگاه ها برای توسعه کمی و ارتقاء کیفی، خاطرنشان کرد: گسترش آموزش ها و پژوهش های مورد نیاز استان و هم چنین راه اندازی رشته های دانشگاهی مرتبط با ظرفیت های استان، - ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان با اشاره به لزوم سرمایه گذاری بیشتر در دانشگاه ها برای توسعه کمی و ارتقاء کیفی، خاطرنشان کرد: گسترش آموزش ها و پژوهش های مورد نیاز استان و هم چنین راه اندازی رشته های دانشگاهی مرتبط با ظرفیت های استان، ضرورت دارد.

آیت الله مصطفی محامی در نشست ویدئو کنفرانس هیئت امنای دانشگاه ولایت ایرانشهر یکی از کارهای پسندیده ای که دولتمردان در سیستان وبلوچستان انجام داده اند توسعه دانشگاه های استان بوده که دانشگاه ولایت ایرانشهر هم از جمله این دانشگاه هاست.

امام جمعه زاهدان با اشاره به لزوم سرمایه گذاری بیشتر در دانشگاه ها برای توسعه کمی و ارتقاء کیفی، خاطرنشان کرد: گسترش آموزش ها و پژوهش های مورد نیاز استان و هم چنین راه اندازی رشته های مرتبط با ظرفیت های استان، ضرورت دارد.

آیت الله محامی گفت: دانشگاهیان و اعضای هیئت علمی دانشگاه های استان حضور جدی تر و فعال تری در عرصه اجتماع داشته باشند تا جامعه ما اثربخشی دانشگاه ها را هم در بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی رشته های دانشگاهی مرتبط با ظرفیت های سیستان وبلوچستان ضروریست

راه اندازی رشته های دانشگاهی مرتبط با ظرفیت های سیستان وبلوچستان ضروریست