مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 04:402020-09-25ورزشي

بایرن مونیخ با شکست سویا فاتح سوپرجام اروپا شد


دیدار سوپرجام فوتبال اروپا که هر سال پیش از آغاز فصل جدید رقابت‌های اروپایی میان قهرمان لیگ قهرمانان و لیگ اروپا برگزار می‌شود، پنجشنبه شب از ساعت 22:30 به وقت تهران در ورزشگاه پوشکاش آره‌نای شهر بوداپست پایتخت مجارستان میان تیم‌های بایرن مونیخ آلمان و سویای اسپانیا برگزار شد که این بازی را بایرنی‌ها در وقت‌های اضافی با نتیجه 2 بر یک به سود خود به پایان رساندند و برای دومین بار این جام قهرمانی را بالای سر بردند.

در این بازی که اولین بازی از رقابت‌های اروپایی با حضور تماشاگران پس از شیوع کرونا در ماه مارس بود، لوکاس اوکامپوس مهاجم سویا در دقیقه 13 از روی نقطه پنالتی قهرمان فصل گذشته لیگ اروپا را پیش انداخت.

این پنالتی حاصل خطای داوید آلابا روی ایوان راکیتیچ بازیکن سابق بارسلونا بود که آنتونیی تیلور داور انگلیس بازی با استفاده از کمک داور ویدئویی (VAR) ‌آن را تشخیص داد.

در دقیقه 34 لئون گورتزکا با پاس روبرت لواندوفسکی گل تساوی را برای بایرن مونیخ به ثمر رساند و قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان را به بازی برگرداند.

با وجود خلق موقعیت‌های گلزنی دیگر توسط دو تیم، بازی در 90 دقیقه با همین دو گل به پایان رسید تا کار به وقت‌های اضافی کشیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایرن مونیخ با شکست سویا فاتح سوپرجام اروپا شد

بایرن مونیخ با شکست سویا فاتح سوپرجام اروپا شد