مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 04:552020-09-25اجتماعي

یادمان شهدای گمنام معمولان ساخته می شود


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان با اشاره به این که دو شهید گمنام در شهر معمولان به خاک سپرده شده اند که تاکنون یادمانی برای آن ها ساخته نشده، - ایسنا/لرستان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان با اشاره به این که دو شهید گمنام در شهر معمولان به خاک سپرده شده اند که تاکنون یادمانی برای آن ها ساخته نشده، گفت: کلنگ ساخت این یادمان بر زمین زده شده است.

محسن رشیدی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در حادثه سیل فروردین سال گذشته شهرِهای پلدختر و معمولان ، دیواره های سدِ رودخانه معمولان از بین رفت و قبور مطهر شهدای این شهر که در جوار رودخانه هستند در معرض تخریب 100 درصد قرار گرفتند.

وی با اشاره به در پیشرو بودن فصل بارندگی، افزود: هرگونه تعلل در بازسازی دیواره های سد رودخانه معمولان و گلزار شهدای این شهر عواقب جبران ناپذیری را در پی دارد.

رشیدی با اشاره به پیگیری های مردمی و در خواست های مکرر ساکنان شهر معمولان دررابطه با رسیدگی به وضیعت گلزار شهدای این شهر، گفت: مردم این منطقه طی نامه ای که حدود 300 نفر آن ها امضا زده بودند خواستار تسریع در امر رسیدگی به و ساماندهی وضیعت قبور مطهر شهدای این شهر شده بودند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان با اشاره به مکاتبات انجام شده در رابطه با حل مشکل گلزار شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادمان شهدای گمنام معمولان ساخته می شود

یادمان شهدای گمنام معمولان ساخته می شود