مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 07:152020-09-25سياسي

برگزاری آزمون وکالت قوه قضاییه در استان زنجان


رییس مرکز وکلای قوه قضاییه استان زنجان از برگزاری آزمون وکالت قوه قضاییه در روز جمعه (صبح امروز 4مهرماه)خبر داد.

- ایسنا/زنجان رییس مرکز وکلای قوه قضاییه استان زنجان از برگزاری آزمون وکالت قوه قضاییه در روز جمعه (صبح امروز 4مهرماه)خبر داد.

پیمان مجیبی در گفت وگو با ایسنا، از برگزاری آزمون وکالت قوه قضاییه امروز (4 مهرماه) در استان خبر داد و اظهار کرد: در این آزمون که همزمان با سراسر کشور در استان زنجان برگزار می شود، 1140 نفر برای ورود به حرفه وکالت رقابت می کنند که 676 نفر آنان مرد و 464 نفر زن هستند.

وی تعداد کل شرکت کنندگان آزمون وکالت قوه قضاییه در کشور را 81 هزار و 144 نفر اعلام کرد و افزود: این آزمون امروز در محل دانشگاه زنجان واقع در کیلومتر 6 جاده زنجان - تبریز با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

این مسئول تاکید کرد: با توجه به شرایط کرونایی کشور، به کلیه داوطلبان توصیه شده بود در زمان حضور برای آزمون، همه موازین بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک سه لایه را در اولویت قرار داده و ماسک اضافه نیز به همراه داشته باشند.

رییس مرکز وکلای قوه قضاییه استان زنجان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مدت پاسخگویی به پرسش های آزمون 150 دقیقه است، به همین دلیل انتظار می رود داوطلبان با برنامه ریزی و دقت کافی به سوالات پاسخ دهند تا با ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آزمون وکالت قوه قضاییه در استان زنجان

برگزاری آزمون وکالت قوه قضاییه در استان زنجان