مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 08:052020-09-25سياسي

برگزاری یادواره 64 شهید شهر مجن+ تصاویر


سی ودومین یادواره 64 شهید شهر مجن به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در جوار گلزار شهدای این شهر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، در گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در تشریح پیغام فتح سال های جنگ تحمیلی، سی ودومین یادواره 64 شهید دوران دفاع مقدس و پنج شهید گمنام شهر مجن در جوار گلزار شهدای این شهر و با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده های شهدا و ایثارگران و مسؤولان برگزار شد.

در این مراسم، محمدحسین بابایی مشاور فرمانده کل سپاه در سخنانی با گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا و امام راحل، با اشاره به دستاوردهای دفاع مقدس ازجمله روحیه انقلابی، تقوا، وحدت، همدلی ملی و خودباوری و اتکا به جوانان، بر لزوم توجه به این ویژگی ها در زمان حال تأکید کرد.

او افزود: امروز اگر می خواهیم در جنگ تمام عیار دشمنان پیروز شویم، باید روحیه انقلابی و دفاع مقدسی داشته باشیم و خود را در حال جنگ و دفاع ببینیم.

بابایی با تأکید بر لزوم توجه به ظرفیت های داخلی و تأکیدات رهبر انقلاب اسلامی در این راستا گفت: جمهوری اسلامی ایران با اتکا به ظرفیت های فراوان خود به ویژه نیروی جوان انقلابی امروز در جهان دارای اقتدار و عزت است و این ها به برکت خون شهدا و ایثارگری رزمندگان اسلام حاصل شده و باید الگویی برای آینده نظام و جوانان باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یادواره 64 شهید شهر مجن+ تصاویر

برگزاری یادواره 64 شهید شهر مجن+ تصاویر