مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 08:552020-09-25سياسي

روایت جامانده از زمزمه های آسمانی شهدا


روایتگر دوران هشت سال دفاع مقدس می گوید وقتی شهدا در دفاع از کیان کشورمان تیر می خوردند مادر خود را صدا نمی زدند صدایی که از شهدا شنیده می شد یا حسین (ع)، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، شهدا بهترین سرمایه خود را که جانشان بود فدا کردند تا انقلاب و ارزش های ناب اسلامی زنده بماند بنابراین عزت و اقتدار امروز ملت ایران در عرصه های مختلف ثمره خون این شهدا است.

 برای پاسداشت خون شهدای هشت سال دفاع مقدس لازم است تا در مسیر راه شهدا گام برداریم و با بیان خاطرات شهدا و زندگی آنان یادشان را همیشه در فضای جامعه زنده نگه داریم.

یکی از راه های زنده نگه داشتن یاد شهدا در جامعه روایتگری و بیان حماسه های دلیرمردان هشت سال دفاع مقدس است تا با بیان حقایق جذاب و شیرین افتخارآفرینان ایران اسلامی که برای همیشه در تاریخ ثبت خواهند شد.

درس ایثار، مقاومت، ایستادگی، عزت و آزادگی را به نسل امروز و فردا بدهیم و روایتگران درواقع شهدای زنده ای هستند که زینب وار ایثارگری های دلاورمردان دوران دفاع مقدس را بیان می کنند.

شهدا همه چیز خود را فدا کردند تا اسلام زنده بماند یکی از روایتگران دوران هشت دفاع مقدس صبح امروز در مراسم ماچیان بخش کلاچای اظهار کرد: شهدا حاضر و ناظر بر اعمال ما هستند انصافاً همه به شهدا بدهکار هستیم امنیت کشورمان به برکت خون شهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت جامانده از زمزمه های آسمانی شهدا

روایت جامانده از زمزمه های آسمانی شهدا