مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 11:152020-09-25پزشكي

شهرداری مرودشت آماده مقابله با پیک سوم کرونا


شهردار مرودشت از انجام اقدامات لازم در این شهرستان جهت مبارزه با بیماری کرونا خبر داد و بر لزوم همکاری مردم در این راستا تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سید مهدی مکی در گفتگو با خبرنگار فارس پیرامون اقدامات صورت گرفته برای جلوگیری از شیوع ویروس عنوان کرد: با همکاری سایر دستگاه های شهرستانی همچون شبکه بهداشت و درمان آمادگی کامل برای مقابله با پیک سوم را داریم که به همین منظور محدودیت هایی در استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی ایجاد شده، مباحث آموزشی و فرهنگسازی همچون بنر، تراکت و ارسال پیامک ادامه داشته و همچنین تولید و توزیع ماسک درسطح شهر ادامه خواهد داشت.

وظیفه همگانی تبیین هشت سال دفاع مقدس این مقام مسئول در ادامه با تبریک هفته دفاع مقدس درتوضیح شبیه سازی عملیات فتح المبین گفت: شبیه سازی عملیات فتح المبین با مدیریت خوب ناحیه سپاه شهرستان و همکاری شهرداری مرودشت در راستای فعالیت های فرهنگی انجام شده که فردا آخرین روز این برنامه خواهد بود.

وی ادامه داد: این شبیه سازی اتفاقی بزرگ و میمون بود که از بعد از نماز مغرب در محل ورودی پل خان شروع شده و برنامه های آن سخنرانی سرداران سپاه به جهت تبیین شرایط جنگ و دفاع مقدس و در ادامه درگیری نمادین نیروهای ایران و عراق در عملیات فتح المبین بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری مرودشت آماده مقابله با پیک سوم کرونا

شهرداری مرودشت آماده مقابله با پیک سوم کرونا