مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 11:252020-09-25سياسي

لزوم اقدامات اساسی مسئولان برای کنترل قیمت ها/ کارخانه های ورشکسته رونق یابند


امام جمعه رشت بر ضرورت انجام اقدامات اساسی مسئولان برای کنترل قیمت ها در بازار تأکید کرد و خواستار رونق دوباره کارخانه های ورشکسته در استان گیلان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه های نمازجمعه این هفته رشت در مصلای امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه امروز دشمن از طریق فضای مجازی به دنبال تحریف دفاع مقدس است، اظهار کرد: دشمنان به دنبال القای ناکارآمدی نظام در اذهان جامعه به ویژه جوانان هستند.

وی با بیان اینکه امروز آمریکا در برابر ایران قدرتی ندارد، گفت: به رغم وجود مشکلات اقتصادی ملت ایران در مسیر پیشرفت حرکت می کنند این موضوع جهانیان را دچار تحیر کرده است.

امام جمعه رشت در ادامه با اشاره به اینکه سیاه نمایی علیه ایران حربه جدید دشمن است، گفت: ملت یمن با گذشت بیش از دو هزار روز از حمله رژیم سعودی همانند مقاومت کرده و ایستاده اند این یک نمونه دیگر از ایستادگی در برابر ظلم و جور است.

وی همچنین با تأکید بر ضرورت حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و با بیان اینکه مجلس و قوه قضاییه باید در این زمینه اقدام کنند، تصریح کرد: خسارت کشاورزان و تنگناهای مالی و معیشتی مردم، افزایش قیمت ها نیازمند توجه مسئولان است باید به صورت جدی ورود شود تا قیمت ها کنترل کرده و ثبات بر بازار حاکم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اقدامات اساسی مسئولان برای کنترل قیمت ها/ کارخانه های ورشکسته رونق یابند

لزوم اقدامات اساسی مسئولان برای کنترل قیمت ها/ کارخانه های ورشکسته رونق یابند