مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 11:252020-09-25سياسي

لزوم پرهیز از نزاع های سیاسی/ فضای مجازی را آلوده نکنید


امام جمعه لامرد بر ضرورت پرهیز از نزاع های سیاسی در شرایط فعلی جامعه تاکید کرد و گفت: مردم متوجه هستند که چه کسانی از مسائل سیاسی سوء استفاده می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر 31 شهریورماه به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ایشان اشاره درستی به نقش امام راحل داشتند و فرمودند که امام نقش یک فرمانده در جنگ را داشت و نمونه این فرماندهی در دیگر عرصه های فرهنگی، اقتصادی و… نیز بارز بود و ایشان در همه جنبه ها پیش رو بود.

وی با بیان اینکه بهترین موضوعات و مقالات را در دل همین مباحث رهبری می توان یافت، افزود: مکتب فرماندهی امام، با ایمان به خدا و توکل بر خداوند سبحان بود و نهراسیدن از دشمن، انسان پروری، توجه به مسائل شرعی در حین مبارزه، استقامت در هدف، عمق راهبردی در جنگ، آینده نگری و.

از دیگر شاخصه های آن مرد خدا در فرماندهی جنگ بود.

امام جمعه لامرد افزود: از دل مکتب امام، مکتب چمران، مکتب همت، مکتب باکری و مکتب شهید سلیمانی به وجود آمد و امروز نیز نسل چهارم و پنجم انقلاب نیاز به مکتب امام دارد.

حسین زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دهم مهرماه، روز جهانی سالمندان عنوان کرد: نباید فراموش کنیم که پدران و مادران پیر و سالمند، دارای خیرات و برکات و رحمت الهی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم پرهیز از نزاع های سیاسی/ فضای مجازی را آلوده نکنید

لزوم پرهیز از نزاع های سیاسی/ فضای مجازی را آلوده نکنید