مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 11:302020-09-25سياسي

مجلس قوانین قدیمی مرتبط با منابع طبیعی را اصلاح کند


انتظار مردم روستاها از نمایندگان مجلس حرکت در مسیر اصلاح قوانین قدیمی منابع طبیعی است که موجب شده مردم نتوانند بر روی زمین های زراعی کار کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن اسکندری ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بویین میاندشت با بیان اینکه تقوا مسیری است که برای انسان در نظر گرفته شده است تا در مقابله با هوای نفس و معصیت مقاومت کند، اظهار داشت: هشت سال جنگ تحمیلی به دلیل مقاومت و پایداری رزمندگان به دفاع مقدس تبدیل شد و پشتوانه ای برای امروز کشور است.

وی تأکید کرد: مسئولین در هر سنگری که مشغول خدمت هستند باید بداند که چگونه حرکت کنند تا همانند فرماندهان جنگ دشمنان فرهنگی و اقتصادی کشور را در خارج از مرزها وادار به عقب نشینی کنند.

امام جمعه بویین میاندشت با تأکید بر اینکه نمایندگان مجلس مسیر درست اقتصادی را شناسایی و به سمت آن مسیر حرکت کنند، گفت: توقع ما از نمایندگان مجلس اصلاح و بروز رسانی قوانین سال 47 است تا مردم از فشار قوانین منابع طبیعی نجات پیدا کنند، نماینده شهرستان گلپایگان در مجلس شورای اسلامی در خصوص اصلاح این قوانین تفحص کرد و می بایست سایر نمایندگان نیز از این نطق وی دفاع کنند تا قوانینی که مردم را تحت فشار قرار داده است در مجلس اصلاح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس قوانین قدیمی مرتبط با منابع طبیعی را اصلاح کند

مجلس قوانین قدیمی مرتبط با منابع طبیعی را اصلاح کند