مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 12:502020-09-25سياسي

نمایندگان مجلس پیگیر موضوع تفحص از منابع طبیعی باشند


نمایندگان مجلس به سمت شناسایی مسیر حرکت کنند چون اگر امروز منابع طبیعی به کشاورزان فشار می آورد به دلیل قوانین سال 47 است و نیاز به اصلاح دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بویین میاندشت، حجت الاسلام حسن اسکندری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر بویین میاندشت با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس پشتوانه ای برای امروز کشور است، اظهار کرد: رزمندگان با تمام توان از خاک وطن دفاع کردند و امروز مسؤولان نگذارند دشمن اقتصادی و فرهنگی وارد کشور شود و به مانند فرماندهان جنگ حرکت کنند.

امام جمعه بویین میاندشت  تأکید کرد: در میدان فرهنگی و اقتصادی با حرکت عادی کارها به سرانجام نخواهد رسید بلکه وظایف در میدان عمل باید دیده شود نه اینکه استکبار تا پشت مرزهای اقتصادی و فرهنگی برسد و به حرکت عادی در اقتصاد بسنده شود بلکه حرکت سریع و به مانند رزمندگان جبهه جنگ باید باشد.

وی با اشاره به اینکه تفحص نماینده فریدن در مجلس در خصوص تفحص در قانون منابع طبیعی به دفاع سایر نمایندگان نیاز دارد تا قوانینی که مردم را تحت فشار قرار داده است اصلاح شود، تصریح کرد: نمایندگان مجلس به سمت شناسایی مسیر حرکت کنند چون اگر امروز منابع طبیعی به کشاورزان فشار می آورد به دلیل قوانین سال 47 است و نیاز به اصلاح دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان مجلس پیگیر موضوع تفحص از منابع طبیعی باشند

نمایندگان مجلس پیگیر موضوع تفحص از منابع طبیعی باشند