مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 13:152020-09-25سياسي

پیمودن راه شهدا برای زندگی ضروریست


امام جمعه توکهور و هشتبندی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: پیمودن راه شهدا برای زندگی عزتمندانه ضروریست وما ناچارهستیم برای داشتن زندگی عزتمندانه این راه را بپیمایم وهیچ منتی برخانواده های شهدا نداریم - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میناب،  حجت الاسلام جهانگیری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه توکهور و هشت بندی اظهار کرد: ما بادست خالی به فرموده امام راحل ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را شکستیم و امروزبحمدالله عزت واقتدار ما بیشترشده و دانش آموزان با الگوگیری از شهدا وپیروی از ولایت فقیه، راه شهیدان دوران انقلاب و دفاع مقدس را می پیمایند.

وی افزود: تا زمانی که ملت ایران دنبال این گوهر ناب عزت و اقتدار و پیروی ولایت فقیه هستند آمریکا هیچ زمان دست از سر ما بر نمیدارد چرا که آنان ذلت و گرفتاری ما را دنبال می کنند.

جهانگیری با اشاره به حرف های بعضی از افراد نا آگاه که می گویند شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل نگوییم تا با ما کاری نداشته باشند گفت: حتی اگر ما آمریکا را رها کرده و به دنبال پیشرفت و تحصیل کشور خودمان باشیم، آمریکا ما را رها نمی کند.

امام جمعه توکهور افزود: آمریکا در قضیه برجام به دنبال تحریم دوباره کشور ماست و از جریان مقاومت در منطقه می ترسد و به دنبال یک ائتلاف بزرگ علیه مملکت ماست که خوشبختانه همه کشورها و شورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیمودن راه شهدا برای زندگی ضروریست

پیمودن راه شهدا برای زندگی ضروریست