مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 17:352020-09-25سياسي

چهل نکته راهبردی در چهل سالگی دفاع مقدس


فایده دیگر یادآوری ایام الله دفاع مقدس، افزایش اعتماد مردم به وعده های الهی، افزایش روحیه اعتماد به نفس و امید به آینده و افزایش روحیه مردم برای مقاومت در برابر سختی ها و در برابر دشمنان داخلی و خارجی است.

- خبرگزاری فارس - علیرضا معاف به مناسبت هفته دفاع مقدس یادداشتی را تحت عنوان چهل نکته راهبردی در چهل سالگی دفاع مقدس به رشته تحریر درآورده که در ادامه از نظرتان می گذرد.

الف) وجوب یادآوری عالمانه، تعریف عارفانه و بازخوانی متعهدانه از هشت سال دفاع مقدس به تصریح قرآن کریم، ایام اللهی همچون هشت سال دفاع مقدس را باید دائما برای مردم و حتی خواص یادآوری و اذکار نمود و ابعاد آن را تعریف کرد تا تحریف نشود.

وَ لَقَدْ أَرْسَلْنا مُوسی بِآیاتِنا أَنْ أَخْرِجْ قَوْمَکَ مِنَ الظُّلُماتِ إِلَی النُّورِ وَ ذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللَّهِ إِنَّ فِی ذلِکَ لَآیاتٍ لِکُلِّ صَبَّارٍ شَکُورٍ؛ ما موسی(ع) را با آیات خود فرستادیم (و دستور دادیم:) قومت را از ظلمات به نور بیرون آر! و ایّام اللَّه را به آنان یادآور! در این، نشانههایی است برای هر صبر کننده شکرگزار! (ابراهیم/5) خداوند متعال در این آیه شریفه خطاب به جناب موسی (ع) می فرماید: ایام الله را برای قومت یادآوری نما.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهل نکته راهبردی در چهل سالگی دفاع مقدس

چهل نکته راهبردی در چهل سالگی دفاع مقدس