مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 07:102020-09-26ورزشي

تیم فوتبال پدیده داراب به هرمزگان نمی رود


فرماندار داراب با بیان اینکه آمادگی هر نوع همکاری برای حفظ تیم پدیده در داراب وجود دارد گفت: مخالف خروج تیم از داراب هستیم و این تیم پایه ای را حفظ خواهیم کرد.

- علی مظفری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه شهرستان داراب پتانسیل توانمند و جوانی در تمام عرصه ها دارد افزود: پس از درگذشت مدیر سابق تیم فوتبال پدیده داراب مدیر جدید تیم پیشنهاد واگذاری تیم فوتبال به استان هرمزگان را ارائه کرد که با مخالفت فرمانداری و مردم داراب مواجه شد.

وی با بیان اینکه مدیرعامل تیم پدیده داراب که در واقع نماینده استان فارس در لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور است درخواست انتقال این تیم به هرمزگان را داشت افزود: اداره ورزش و جوانان شهرستان داراب با این موضوع موافق نیست و در سال گذشته نیز 200 جلسه تمرین زمین و شش ماه خوابگاه را در اختیار آن قرار داد و در حال حاضر نیز همچنان آماده حمایت های لازم از این تیم است.

فرماندار داراب با تاکید بر اینکه مجموعه شهرستان داراب با تمام توان و امکانات در خدمت این تیم خواهد بود گفت: جوانان بسیار مستعد و توانمندی در داراب فعالیت می کنند و با توجه به اینکه تیم امید داراب هم در رقابت ها حضور دارد به هیچ عنوان نمی گذاریم تیم جوانان ما از شهرستان و استان فارس خارج شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم فوتبال پدیده داراب به هرمزگان نمی رود

تیم فوتبال پدیده داراب به هرمزگان نمی رود