مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 07:252020-09-26اقتصادي

تعیین تکلیف چاه های فاقد پروانه جهش تولید را به همراه دارد


مدیر حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای همدان گفت: با تعیین تکلیف چاه های فاقد پروانه می توان به سمت جهش تولید گام برداشت.

- مرتضی احمدی رحمت امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه تعیین تکلیف چاه های فاقد پروانه امری در خدمت ، برنامه ریزی و ترغیب و تشویق مالکین این گونه چاه ها به سمت ایجاد صنایع وابسته به کشاورزی نظیر گلخانه ها است.

احمدی رحمت خاطرنشان کرد: ایجاد صنایع وابسته به کشاورزی به لحاظ زمین و آب فاقد مشکل است و از نظر صرفه و توجیه اقتصادی نیز حجم آب اختصاص یافته، مناسب ایجاد طرح های صنعتی است.

وی تاکید کرد: با برنامه ریزی و تحقق این مهم ضمن تحقق تکالیف سند راهبردی توسعه استان در بخش تعیین تکلیف چاه های فاقد پروانه، به تحقق تکالیف مربوط به توسعه کشت گلخانه ای در استان نیز کمک خواهد شد.

مدیر حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای همدان بیان کرد: بر این اساس می توان با جلب موافقت مالکان اینگونه چاه ها و تجمیع مجوزهای بهره برداری، به این صورت که چند چاه مسدود و مجوز آن به یک چاه منتقل شود، نسبت به ایجاد مجتمع های گلخانه ای با در نظر گرفتن سایر شرایط لازم، نیز اقدام کرد.

وی بیان کرد: تعداد قابل ملاحظه ای از اینگونه چاه ها در حال حاضر موافقت اولیه جهت دریافت مجوز را از شرکت آب منطقه ای دریافت کرده اند و در مواردی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف چاه های فاقد پروانه جهش تولید را به همراه دارد

تعیین تکلیف چاه های فاقد پروانه جهش تولید را به همراه دارد