مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 07:252020-09-26اقتصادي

کمبود منابع بانکی برای طرح های اقتصاد مقاومتی در رفسنجان/مس بیشتر حمایت کند


طرح های اقتصاد مقاومتی که زیرساخت های شهرستان را تقویت می کند باید حمایت شوند و برای اینکه بتوانیم منابع ریالی را تأمین کنیم نیاز به افزایش امتیاز از محل سپرده گذاری مس در بانک ها داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، مجید فصیحی هرندی امروز در جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی شهرستان با اشاره به اینکه منابعی که مس در اختیار ما می گذارد تا برای طرح های اقتصاد مقاومتی سرمایه گذاری شود باید افزایش یابد، اظهار کرد: طرح هایی که زیرساخت ها را تقویت می کند باید استقبال شوند و هدفی که مقام معظم رهبری با مطرح کردن اقتصاد مقاومتی داشتند را باید محقق کنیم.

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه بانک ها در این زمینه می توانند نقش داشته باشند و برای اینکه بتوانیم منابع ریالی را تأمین کنیم نیاز است از محل سپرده گذاری مس امتیازاتی داشته باشیم، افزود: بر اساس میزان امتیاز طرح ها به بانک معرفی می شوند و اگر امتیاز کم باشد بسیاری از طرح ها می مانند بنابراین ضرورت بر افزایش منابع بانکی و امتیاز است.

وی به بخشی از طرح های اقتصاد مقاومتی که 100تا 150 میلیون تومان تسهیلات به آنها تعلق می گیرد اشاره و عنوان کرد: 387 طرح از سوی جهاد کشاورزی مطرح بوده که  در مجموع 18 میلیارد و 859 میلیون تومان تسهیلات نیاز داشتند که 188 طرح با دریافت مبلغ 9میلیاد و 475 میلیون ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود منابع بانکی برای طرح های اقتصاد مقاومتی در رفسنجان/مس بیشتر حمایت کند

کمبود منابع بانکی برای طرح های اقتصاد مقاومتی در رفسنجان/مس بیشتر حمایت کند