مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 07:552020-09-26سياسي

مدیرکل جدید بهزیستی کرمانشاه معرفی شد


آیین تودیع و معارفه مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه امروز (5 مهر) با حضور معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور برگزار شد.

- ایسنا/کرمانشاه آیین تودیع و معارفه مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه امروز (5 مهر) با حضور معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور برگزار شد.

دکتر محمد نفریه معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور در این مراسم با تقدیر از زحمات بیش از یک ساله دکتر رضوانی در سمت مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: خوشبختانه با توجه به توان مدیریت بالای دکتر رضوان مدنی، در همین مدت کوتاه شاهد ارتقا شاخص های خدمات رسانی به مددجویان بهزیستی استان در سطح کشور بودیم که جای تقدیر دارد.

وی افزود: در این مدت کوتاه شاهد فعالیت و تکاپو و شادابی در مدیریت بهزیستی استان بودیم و همین امر موجب شد تا دکتر رضوان مدنی به عنوان معاون پیشگیری سازمان بهزیستی کشور معرفی شود.

نفریه تصریح کرد: دکتر رضوان مدنی چند هفته ای است کار خود را در سمت جدید شروع کرده و همزمان مدیریت بهزیستی استان را هم برعهده داشتند که کار بسیار دشواری بود و جای قدردانی دارد.

وی افزود: امروز در این جلسه مدیرکل جدید بهزیستی استان معرفی می شود و دکتر فرحناز محمدی که سابقه کاری و فعالیت خوبی طی سالهای خدمتشان داشته به عنوان مدیرکل جدید بهزیستی استان معرفی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل جدید بهزیستی کرمانشاه معرفی شد

مدیرکل جدید بهزیستی کرمانشاه معرفی شد