مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 07:552020-09-26اقتصادي

12 طرح دریایی و بندری در استان هرمزگان به بهره برداری رسید


12 طرح دریایی و بندری در هرمزگان با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور، فریدون همتی استاندار هرمزگان و محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، - ایسنا/هرمزگان 12 طرح دریایی و بندری در هرمزگان با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور، فریدون همتی استاندار هرمزگان و محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، به بهره برداری رسیدند.

پایانه ترانزیت و صادراتی، احداث مخازن نگهداری فرآورده های نفتی، احداث 12 پست اسکله شناور گردشگری در 6 نقطه تعیین شده از سواحل استان، نوسازی اسکله 16 تا 20 بندر شهید رجایی، نوسازی خطوط ریلی خط 4 راه آهن بندر شهید رجایی و تحویل و بهره برداری از یک فروند بارج جمع آوری آلودگی و قایق تناب گیر، از جمله طرح هایی بودند که افتتاح شدند.

این طرح ها در مجموع با سرمایه گذاری 1400 میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم برای 312 نفر، راه اندازی شده اند.

معاون اول رییس جمهور در سفر به استان هرمزگان، با حضور در بندر شهید رجایی بندرعباس، ضمن بازدید از پروژه فاز سوم طرح توسعه مجتمع بندری شهید رجایی، روند اجرای این پروژه مهم و راهبردی را بررسی کرد.

اسحاق جهانگیری ر در این بازدید که با همراهی استاندار هرمزگان و وزیر راه و شهرسازی انجام شد، با توضیحات محمد راستاد معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، در جریان آخر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 طرح دریایی و بندری در استان هرمزگان به بهره برداری رسید

12 طرح دریایی و بندری در استان هرمزگان به بهره برداری رسید