مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 08:052020-09-26سياسي

امیر دادرس: تجهیزاتمان عاریتی نیست/ پیشرفت های دفاعی در سایه تحریم رخ داد


جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه اگر تحریم ها نبود ما به مرحله اراده و تدبیر نمی رسیدیم و شاهد پیروزی های بزرگ امروز نبودیم، گفت: اگرچه ما امروز اف 35 نداریم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، امیر محمدحسین دادرس جانشین فرمانده کل ارتش صبح امروز (شنبه) در آیین  افتتاحیه دوره هشتم دکترای فرماندهی عملیات مشترک و مرکب و دوره سی و یکم کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی دافوس ارتش، اظهار داشت: امروز شاهد تحریم های ظالمانه علیه کشورمان هستیم که البته عبور از آن با فرهنگ مقاومت و ایستادگی به راحتی ممکن است.

  وی با بیان اینکه پیشرفت های کشورمان با محدودیت های همه جانبه به دست آمده است، گفت: در طول تاریخ ملت و جامعه ای  نداریم که در آسایش به کمال برسد، تحریم از روز اول انقلاب با ما بوده و اگر نبود ما شاهد این پیشرفت ها نبودیم.

امیر دادرس ادامه داد: امروز تجهیزات ایران استیجاری و خریداری شده از دیگران نیست، این پیشرفت ها نتیجه ایستادگی و مقاومت و تحریم های دشمنان است زیر به دلیل تحریم تسلیحاتی ایران مجبور شدیم خودمان تسلیحات مورد نیاز را تولید کنیم.

جانشین فرمانده کل ارتش با اشاره به سابقه تحریم تسلیحاتی از ابتدای انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: اگر این تحریم ها نبود ما به مرحله اراده و تدبیر نمی رسیدیم و شاهد پیروزی های بزرگ امر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر دادرس: تجهیزاتمان عاریتی نیست/ پیشرفت های دفاعی در سایه تحریم رخ داد

امیر دادرس: تجهیزاتمان عاریتی نیست/ پیشرفت های دفاعی در سایه تحریم رخ داد