مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 08:102020-09-26اقتصادي

کشف 15هزار قلم لوازم بهداشتی و آرایشی تقلبی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ علی ولیپور گودرزی با اعلام خبر کشف لوازم بهداشتی و آرایشی تقلبی در تهران، درباره جزییات این خبر اظهار کرد: - رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف 15هزار و 95 قلم لوازم بهداشتی و آرایشی تقلبی به ارزش 30میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ علی ولیپور گودرزی با اعلام خبر کشف لوازم بهداشتی و آرایشی تقلبی در تهران، درباره جزییات این خبر اظهار کرد: با دریافت خبری مبنی بر اینکه در شرق تهران فردی لوازم آرایشی و بهداشتی با ارزش پایین تر تهیه و پس از بسته بندی با لوگوی شرکت های معروف به بازار مصرف عرضه می کند، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت و تیمی از کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی وارد عمل شدند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اشاره به اینکه تیم عملیات پلیس امنیت اقتصادی موفق شد مخفیگاه متهم در حوالی خیابان کرمان را شناسایی و کشف کند، ادامه داد: تحقیقات پلیسی نشان داد که متهم در طبقه همکف ساختمان محل سکونتش بسته بندی های لوازم بهداشتی و آرایشی را تغییر می دهد.

این مقام انتظامی افزود: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و تیمی از کارآگاهان برای دستگیری متهم و بازرسی از محل به مخفیگاه وی اعزام شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 15هزار قلم لوازم بهداشتی و آرایشی تقلبی

کشف 15هزار قلم لوازم بهداشتی و آرایشی تقلبی