مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 08:152020-09-26فناوري

اعطای تسهیلات به تولیدکنندگان مودم و موبایل


مدیرکل دفتر همکاری های فراسازمانی، ارتباط با صنعت و دانشگاه سازمان فناوری اطلاعات از اعطای تسهیلات به چهار حوزه تولید مودم، تولید تلفن همراه، - مدیرکل دفتر همکاری های فراسازمانی، ارتباط با صنعت و دانشگاه سازمان فناوری اطلاعات از اعطای تسهیلات به چهار حوزه تولید مودم، تولید تلفن همراه، تجهیزات اکتیو مراکز داده و تولید محتوای بومی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در سند معماری و طرح کلان شبکه ملی اطلاعات، بومی سازی و ارتقای 20 درصدی استفاده از خدمات بومی مورد توجه ویژه ای قرار گرفته است.

رویداد معرفی دستاوردهای چندی پیش باز هم مطرح شد و از نیمه های سال 1398 بود که موضوع تولید گوشی های جدید ایرانی، باز هم به یکی از مباحث حوزه فناوری اطلاعات راه پیدا کرد؛ آن هم تولید یک گوشی که ایرادهای مدل های قبلی را برطرف کرده باشد و بتواند با نسخه های خارجی رقابت کند.

در این راستا، طبق اعلام سازمان فناوری اطلاعات ایران، نیروی انسانی که پیش از این جزو مغفول ترین منابع سرمایه ای کسب وکارها به شمار می رفت در رویکرد به نسبت تازه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و به همت سازمان فناوری اطلاعات ایران در راستای عینی سازی شاخص ها، جزو اصلی ترین عوامل چگونگی تخصیص وام قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای تسهیلات به تولیدکنندگان مودم و موبایل

اعطای تسهیلات به تولیدکنندگان مودم و موبایل