مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 08:202020-09-26اقتصادي

از سرگیری پروازهای ترکیه به ایران+ پروتکل های بهداشتی


عضو هیئت مدیره و معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: پروازهای هواپیمایی ترکیه به تهران پس از وقفه شش ماهه به دلیل شیوع ویروس کرونا، - عضو هیئت مدیره و معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: پروازهای هواپیمایی ترکیه به تهران پس از وقفه شش ماهه به دلیل شیوع ویروس کرونا، از سر گرفته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا مجذوبی در این باره اظهار کرد: با شیوع بیماری کووید 19 در جهان شاهد کاهش سفرها و به دنبال آن لغو پروازها در اکثر کشورها از جمله کشورمان بودیم، بطوریکه بر اساس گزارش اتحادیه بین المللی فرودگاه ها -ACI -میزان مسافران جابجا شده در فرودگاه های جهان در سه ماهه نخست سال جاری میلادی 26.

4 درصد و در سه ماهه دوم همین سال 89.

6 درصد نسبت به سال 2019 کمتر بوده است.

وی افزود: با کاهش محدودیت های وضع شده در کشورها برای مقابله با کووید 19، شاهد رونق گرفتن آرام مسافرت های هوایی هستیم، هرچند بر اساس پیش بینی نهادهای بین المللی تعداد مسافران در صنعت حمل و نقل هوایی تا سال 2023 به میزانی که در سال 2019 بود نخواهد رسید.

معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ادامه داد: در حال حاضر شرکت های هواپیمایی قطر ایرویز و امارات در کنار تعدادی از شرکت های هواپیمایی داخلی به فرودگاه ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سرگیری پروازهای ترکیه به ایران+ پروتکل های بهداشتی

از سرگیری پروازهای ترکیه به ایران+ پروتکل های بهداشتی