مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 08:352020-09-26سياسي

80 درصد اسناد و نوارهای ضبط شده در جنگ مربوط به جلسات طرح عملیات است


رییس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس اعلام کرد: کتاب جامع کارنامه عملیات ثامن الائمه در دست تالیف و انتشار است و تا پایان امسال منتشر خواهد شد.

- رییس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس اعلام کرد: کتاب جامع کارنامه عملیات ثامن الائمه در دست تالیف و انتشار است و تا پایان امسال منتشر خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،سردار نایینی که در نشست واکاوی عملیات ثامن الائمه به همراه گرامیداشت یاد و خاطره فرماندهان شهید این عملیات در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس سخن می گفت، همچنین اظهار کرد: عنصر اصلی در مدیریت و فرماندهی جنگ عقلانیت و تدبیر بود.

این عنصر را در سازماندهی نیروهای مردمی، اتخاذ استراتژی های تهاجمی،تاکتیک های منحصر به فرد، شجاعانه و مبتکرانه در جنگ شاهد هستیم.

اجرای عملیات ثامن الائمه بدون در نظر گرفتن این ویژگی ها امکان پذیر نبود.

وی با اشاره به اینکه 80 درصد از اسناد و نوارهای ضبط شده راویان جنگ در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس مربوط به جلسات طرح عملیات است و 20 درصد دیگر مربوط به مدیریت نبردها است خاطرنشان کرد:به عنوان مثال در عملیات والفجر 8 که نزدیک 80 روز به طول انجامید،هفت ماه طرح عملیات داشتیم.

نگاه ما به تاریخ شفاهی فرماندهان نگاه به حفظ سرمایه های ملی است چرا که تاریخ با روایت هایش می ماند و افتخار به گذشته، امید به آینده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد اسناد و نوارهای ضبط شده در جنگ مربوط به جلسات طرح عملیات است

80 درصد اسناد و نوارهای ضبط شده در جنگ مربوط به جلسات طرح عملیات است