مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 08:402020-09-26اقتصادي

مسدود شدن 31 حلقه چاه غیر مجاز در استان اردبیل


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان اردبیل از مسدود شدن 31 چاه غیرمجاز و نصب 150 کنتور هوشمند نیز بر روی چاههای مجاز نصب از ابتدای سال جاری تاکنون خبرداد.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان اردبیل از مسدود شدن 31 چاه غیرمجاز و نصب 150 کنتور هوشمند نیز بر روی چاههای مجاز نصب از ابتدای سال جاری تاکنون خبرداد.

عباس جنگی مرنی پنجم مهرماه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: 31 حلقه چاه غیرمجاز در شش ماهه اول سال جاری در استان اردبیل مسدود و مسلوب المنفعه شد که حدود یک میلیون متر مکعب در سال، حجم آب صرفه جویی شده برای منابع آب استان از این فعالیت و اقدام قانونی می باشد.

به گفته وی از سال 92 تاکنون 775 حلقه چاه غیرمجاز در سطح استان اردبیل مسدود شده است که با این اقدام از تخلیه 23 میلیون مترمکعب آب زیرزمینی در سال جلوگیری به عمل آمده است.

وی ادامه داد: هم اکنون 6 هزار و 760 حلقه چاه مجاز در بخش های مختلف کشاورزی، شرب، صنعت و خدمات در سطح استان وجود دارد که به طور متوسط سالیانه حدود 220 میلیون مترمکعب آب برداشتی از این چاه ها می باشد.

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل با بیان اینکه با تلاش های سنوات قبل شرکت آب منطقه ای اردبیل و مراجع قضایی و انتظامی استان اردبیل، تا آخر سال 98، فقط 82 حلقه چاه غیرمجاز در استان وجود داشت، اظه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسدود شدن 31 حلقه چاه غیر مجاز در استان اردبیل

مسدود شدن 31 حلقه چاه غیر مجاز در استان اردبیل