مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 09:002020-09-26فرهنگي

«آتلانتیس» نماینده اوکراین در اسکار شد


کمیته اسکار سینمای اوکراین فیلم «آتلانتیس» را به عنوان نماینده این کشور در شاخه بهترین فیلم بین المللی جوایز سینمایی اسکار 2021 معرفی کرد.

- کمیته اسکار سینمای اوکراین فیلم آتلانتیس را به عنوان نماینده این کشور در شاخه بهترین فیلم بین المللی جوایز سینمایی اسکار 2021 معرفی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیلم آتلانتیس به کارگردانی ولنتین واسیانوویچ در رقابت با مستند زمین من مثل پرتقال آبی است ساخته آیرینا سیلیکس و کمدی افکار بی صدای من از آنتونی لوکیچ در نهایت به عنوان نماینده سینمای اوکران در شاخه بهترین فیلم بین المللی نود و سومین دوره جوایز سینمایی اسکار انتخاب شد.

این فیلم ضد آرمانشهری و آخرالزمانی سال گذشته اولین نمایش خود را در بخش سینمای معاصر جهان جشنواره فیلم تورنتو تجربه کرد و پس از آن در هفتاد و ششمین دوره جشنواره ونیز موفق به کسب جایزه بهترین فیلم بخش افق ها شد.

سینمای اوکراین تاکنون موفق نشده با هیچ فیلمی به جمع نامزدهای نهایی شاخه بهترین فیلم بین المللی (غیرانگلیسی زبان) راه یابد.

فیلم هایی که به عنوان نماینده رسمی کشورها در شاخه اسکار بهترین فیلم بین المللی اسکار 2021 انتخاب می شوند، باید در فاصله زمانی بین اول اکتبر 2019 تا 31 دسامبر 2020 (9 مهر 1389 تا 11 دی 1399) در کشور مبدا اکران شده باشد اما به سبب بحران جهانی ویروس کرونا،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آتلانتیس» نماینده اوکراین در اسکار شد

«آتلانتیس» نماینده اوکراین در اسکار شد