مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 09:002020-09-26اقتصادي

احتمال حذف 2 درصدی کارمزد تسهیلات طرح های اقتصاد مقاومتی رفسنجان


رییس شعبه مرکزی بانک رسالت رفسنجان با بیان اینکه امکان دارد در آینده نزدیک بانک همان 2 درصد کارمزد وام را اخذ نکنیم، افزود: از شرکت ملی صنایع مس ایران می خواهیم منابع بیشتری در اختیار ما بگذارد تا بتوانیم نسبت به ارائه تسهیلات اقتصاد مقاومتی طرح های بیشتری را پوشش دهیم.

- ایسنا/کرمان رییس شعبه مرکزی بانک رسالت رفسنجان با بیان اینکه امکان دارد در آینده نزدیک بانک همان 2 درصد کارمزد وام را اخذ نکنیم، افزود: از شرکت ملی صنایع مس ایران می خواهیم منابع بیشتری در اختیار ما بگذارد تا بتوانیم نسبت به ارائه تسهیلات اقتصاد مقاومتی طرح های بیشتری را پوشش دهیم.

تقی زاده صبح امروز 5 مهر ماه در جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی شهرستان رفسنجان با بیان اینکه طرح هایی که معرفی می شود تسهیلاتی که اخذ می کنند باید در همان مسیر هزینه شود، افزود: دستگاه ها نسبت به این موضوع نظارت کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان رفسنجان نیز در این جلسه اظهار کرد: مخزن 15 هزار متر مکعبی آب شرب 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل آن به 2.

5 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که بتوانیم آن را تکمیل کنیم تا در سال 1400 با کمبود آب مواجه نشویم.

حسین چرخ انداز افزود: تکمیل این مخزن 200 عدد میلگرد نیاز دارد که برای تکمیل آن به تسهیلات هم راضی هستیم تا بتوانیم با انجام آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال حذف 2 درصدی کارمزد تسهیلات طرح های اقتصاد مقاومتی رفسنجان

احتمال حذف 2 درصدی کارمزد تسهیلات طرح های اقتصاد مقاومتی رفسنجان