مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 09:152020-09-26سياسي

آمریکایی ها در پی حل مشکلات داخلی خود باشند


جانشین فرمانده کل ارتش با اشاره به دشمنی های آمریکا علیه ملت ایران گفت: آمریکا در حال فروپاشی است؛ بهتر است که مقامات آمریکایی به دنبال حل مشکلات خودشان باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر محمدحسین دادرس جانشین فرمانده کل ارتش در حاشیه آیین افتتاحیه دوره هشتم دکترای فرماندهی عملیات مشترک و مرکب و دوره سی و یکم کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در جمع خبرنگاران،گفت: استفاده از تجارب گرانبهای دوران دفاع مقدس همواره مورد تأکید فرمانده معظم کل قوا قرار دارد و نیروهای مسلح ازجمله ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز تمام تلاش خود را برای استفاده از این تجارب گرانبها به کار گرفته اند.

وی افزود: نیروهای مسلح کشورمان بر لبه دانش و فناوری حرکت می کنند و تجهیزات و فناوری هایی داریم که گاهی در دنیای مدرن امروز هم موجود نیست، اما بیان آن ها به مصلحت نیست.

این آمادگی که در قبال آن احترام نظام بین الملل را در پی دارد یعنی قدرت و اقتدار، یک واقعیت گویا و غیر قابل انکار است.

جانشین فرمانده کل ارتش درباره تلاش های مقامات آمریکایی برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران، گفت: آمریکایی ها از ابتدای انقلاب هرآنچه توانسته اند انجام داده اند؛ آیا چیزی بیش از این می توانستند انجام دهند؟ آن ها به جای این تلاش های بیهوده بهتر است، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکایی ها در پی حل مشکلات داخلی خود باشند

آمریکایی ها در پی حل مشکلات داخلی خود باشند