مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 09:152020-09-26سياسي

نقش بی بدیل سربازان در تأمین امنیت کشور


رییس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه تامین بخش زیادی از امنیت جامعه بر عهده سربازان است گفت: شهادت 5270 سرباز ناجا در دوران دفاع مقدس و رشادت آنها هیچگاه از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس،مراسم گرامیداشت روز سرباز در ستاد پلیس پیشگیری ناجا با حضور سردار مهدی معصوم بیگی و جمعی از کارکنان وظیفه برگزار شد.

رییس پلیس پیشگیری ناجا با گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای والای مقام و تبریک هفته پرافتخار دفاع مقدس اظهار داشت: سرباز زینت کشور و عزت دین است و به دلیل ایفای نقش موثر در تامین امنیت کشور از جایگاه رفیع و ممتازی در بین آحاد مردم، جامعه  و نیروهای مسلح برخوردار هستند.

سردار معصوم بیگی با بیان اینکه سربازان بخش عظیمی از سرمایه های ارزشمند نیروی انتظامی محسوب می شوند، افزود: سرباز اسلام قابل تکریم است چرا که از ارزش های اخلاقی و دینی دفاع می کند، شهادت 5 هزار و 270 سرباز نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس گواهی بر ارزشمندی دفاع مقدس و دفاع از وطن است که این رشادت ها هرگز از حافظه تاریخ حذف نخواهد شد.

وی دوران سربازی را بهترین فرصت برای خودسازی دانست و گفت: نظم پذیری و ایثارگری دو ویژ گی انسان های موفق است که دوران سربازی این دو مولفه را ارتقاء و عمق می بخشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش بی بدیل سربازان در تأمین امنیت کشور

نقش بی بدیل سربازان در تأمین امنیت کشور