مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 09:452020-09-26اجتماعي

ممنوعیت برپایی موکب و برگزاری پیاده روی اربعین در شهرضا


فرماندار شهرضا با توجه به برپایی هرساله موکبهای متعدد در ایام اربعین در شهرضا گفت: امسال برگزاری پیاده روی اربعین در شهرضا ممنوع است و توصیه می کنیم این هزینه هاصرف کمکهای مومنانه شود.

- ناصر اسدی در حاشیه جلسه ستاد اربعین شهرضا در گفت و گو با مناسب نیست، برپایی موکب و ایستگاه های صلواتی با توجه به مصوبات ستاد کرونا در شهرضا ممنوع است.

نذورا ت اربعین به شکل بسته بندی و غذای خشک توزیع شود وی با بیان اینکه بر این اساس توزیع غذای بسته بندی و بهداشتی در ایام اربعین نداریم و نذورات باید به سمت آموزش و پرورش و شبکه بهداشت برای تأمین امکانات آموزشی و بهداشتی هدایت شود، گفت: امروزه نیاز واجب ما در این دو بخش است و غذا نیز باید به صورت بسته بندی و خشک توزیع شود.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه ملاک ما مصوبات ستاد کرونا است، افزود: به دلایل متعدد بهداشتی درمانی و اقتصادی باید توصیه های ستاد کرونا را اجرا کرد و این توصیه ها نیز برای شهر و روستا یکی است.

وی با بیان اینکه برگزاری مراسم اربعین و هرگونه راهپیمایی و پیاده روی در ایام اربعین در شهرضا ممنوع است، خاطرنشان کرد: شهرضا یک چهارراه شریانی در استان محسوب می شود و بر این اساس باید بیشتر مراعات مسائل بهداشتی را داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت برپایی موکب و برگزاری پیاده روی اربعین در شهرضا

ممنوعیت برپایی موکب و برگزاری پیاده روی اربعین در شهرضا