مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 09:552020-09-26اقتصادي

افتتاح خانه ورزش روستایی در شهرستان بهمیی


مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمیی از افتتاح خانه ورزش روستایی در این شهرستان خبر داد.

- عاطفه بیوکانی افزود : با حضور فرماندار و سایر روسای ادارات شهرستان این خانه ورزش با اعتباری معادل صد میلیون ریال در روستای کت این شهرستان افتتاح شد.

وی تصریح کرد: تجهیزات هر خانه ورزش شامل میز تنیس، فوتبال دستی، دارت، طناب، توپ فوتبال، توپ و تور والیبال، حلقه و شطرنج است و مکان این خانه ورزش با کمک مسئولین شهرستانی و فرماندار به منظور ترویج، توسعه ورزش روستایی و نشاط اجتماعی به روستای کت اختصاص داده شد.

مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمیی اظهار کرد: این افتتاح اولین مورد از 9 خانه ورزش روستایی است که به این شهرستان اختصاص داده شده است .

بیوکانی از افتتاح سایر خانه های ورزش روستایی در آینده نزدیک خبر داد و تاکید کرد: ملاک اختصاص این خانه های ورزش به روستاهای است که هیچگونه اماکن ورزشی نداشته و فاصله آن ها از مرکز شهرستان و اماکن ورزشی فعال در سایر بخش ها شهرستان زیاد می باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، وی از مساعدت و همکاری سید محمد تقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد و جاوید رییس هیأت بومی محلی شهرستان تقدیر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح خانه ورزش روستایی در شهرستان بهمیی

افتتاح خانه ورزش روستایی در شهرستان بهمیی