مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 09:552020-09-26اقتصادي

نقشه راه تجارت خارجی زنجان طی 2 سال تدوین شده است


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان گفت: نقشه راه تجارت خارجی استان با هدف صادراتی یک میلیارد دلاری از استان طی دو سال تدوین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، جلسه هیأت نمایندگان اتاق زنجان و دبیرکل کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین المللICC ظهر امروز با محوریت بررسی گسترش همکاری های موجود و همچنین برداشتن موانع همکاری در سالن جلسات شهید شهریاری اتاق زنجان برگزار شد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان در ابتدای این جلسه با تأکید بر لزوم افزایش تعاملات با اتاق بازرگانی بین الملل ICC برای بهره مندی تجاری فعالان اقتصادی، اظهار کرد: شرایط امروز برای اقتصاد ما بحرانی است، اما این شرایط گذرا است و اتاق ها باید برنامه ریزی اصولی و مدون برای ارتباط با کشورهای دیگر داشته باشند.

علی یگانه فرد با تاکید بر لزوم حرکت به سمت تجارت با استانداردهای جهانی گفت: ظرفیت های ایران بسیار بالاتر از کشورهایی چون ترکیه و کشورهای همسایه ایران است که باید از آن به شکل مطلوبی استفاده شود.

وی از لزوم افزایش اعضای اتاق بازرگانی بین الملل در ایران در راستای افزایش تعاملات با سایر کشورها خبر داد و اظهار کرد: اتاق بازرگانی بین الملل 45 میلیون عضو دارد که اهمیت این بخش را دو چندان می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه راه تجارت خارجی زنجان طی 2 سال تدوین شده است

نقشه راه تجارت خارجی زنجان طی 2 سال تدوین شده است