مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 09:552020-09-26اقتصادي

موافقت نامه ای در خصوص آب بیرم با سازمان آب منطقه ای وجود ندارد


مدیر عامل سازمان آب منطقه ای استان فارس گفت: در خصوص آب رسانی به بیرم هیچگونه موافقت نامه ای با آب منطقه ای منعقد نشده است.

- حمید رضا دهقانی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه هیچ موافقت نامه ای در خصوص آبرسانی به شهر بی رم با این سازمان منعقد نشده است افزود: در موارد خاص اگر توان فنی انجام پروژه ای وجود نداشته باشد این کار به سازمان آب منطقه ای واگذار می شود که در مورد آب بی رم تاکنون چنین مکاتبه و موافقت نامه ای صورت نگرفته است.

دهقانی با اشاره به اینکه وظیفه اب منطقه ای، سد سازی و صدور مجوز برداشت از آب سطحی و حفر چاه هاست افزود: بر اساس آنچه در اساسنامه آب و فاضلاب قید شده است پروژه های آب رسانی در شهرستان ها و شهرها بر عهده ما نیست و شرکت آب منطقه ای فارس عهده دار مدیریت عرضه و تقاضای آب، و همچنین ارتقای سطح آموزش، پژوهش و فناوری و بسترسازی توسعه بازار کالا و خدمات صنعت آب می باشد.

مدیر عامل سازمان آب منطقه ای استان فارس با یادآوری اینکه هر پروژه باید ابتدا کد پروژه را از برنامه و بودجه دریافت کند افزود: پس از دریافت کد و تأمین اعتبار دستگاه بهره برداری آبفا با یک شرکت قراردادی منعقد می کند در غیر این صورت این مسیر در ذی حسابی به عنوان کار خلاف قانون قلمداد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت نامه ای در خصوص آب بیرم با سازمان آب منطقه ای وجود ندارد

موافقت نامه ای در خصوص آب بیرم با سازمان آب منطقه ای وجود ندارد