مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 09:552020-09-26اقتصادي

طرح های اقتصاد مقاومتی رفسنجان با کمبود منابع بانکی روبرو هستند


طرح های اقتصاد مقاومتی با کمبود منابع بانکی روبرو هستند و برای اینکه بتوانیم منابع ریالی را تأمین کنیم نیاز به افزایش امتیاز از محل سپرده گذاری مس در بانک هاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید فصیحی هرندی صبح شنبه در جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی شهرستان رفسنجان اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم منابع ریالی را تأمین کنیم نیاز است از محل سپرده گذاری مس امتیازاتی داشته باشیم و بنابراین منابعی که شرکت مس در اختیار ما می گذارد تا برای طرح های اقتصاد مقاومتی سرمایه گذاری شود باید افزایش یابد.

فصیحی هرندی اظهار کرد: 387 طرح جهاد کشاورزی با اعتبار مورد نیاز 188 میلیارد و 590 میلیون ریال به کمیته اقتصاد مقاومتی ارائه و این مبلغ تخصیص یافت و به بانک معرفی شدند که از این تعداد به 188 طرح تسهیلات 94 میلیارد و 750 میلیون ریال اعطا شده و 199 طرح به مبلغ بیش از 90 میلیارد ریال در انتظار دریافت تسهیلات هستند.

وی ادامه داد: در بخش صنایع دستی و گردشگری نیز 83 طرح با اعتبار حدود 30 میلیارد ریال به بانک معرفی شدند که از این تعداد 19 طرح اعتبار 18 میلیارد و 350 میلیون ریال از بانک دریافت کردند؛ 64 طرح هم با اعتبار 16 میلیارد ریال در بانک در انتظار دریافت تسهیلات هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های اقتصاد مقاومتی رفسنجان با کمبود منابع بانکی روبرو هستند

طرح های اقتصاد مقاومتی رفسنجان با کمبود منابع بانکی روبرو هستند