مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 10:052020-09-26اجتماعي

تدریس رشته گردشگری در دو هنرستان کرمان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: به مناسبت آغاز هفته گردشگری تدریس رشته گردشگری در دو هنرستان بخش ماهان و شهرستان بم با همکاری موسسه آموزشی هفتواد کویر و آموزش و پرورش آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، فریدون فعالی با اشاره به اینکه به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی گردشگری(27سپتامبر) برنامه های متعددی پیش بینی شده است، اظهار داشت: از امروز تدریس رشته گردشگری در هنرستان شهید هاشم مهدوی بخش ماهان آغاز می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با بیان اینکه دیپلم گردشگری به دلیل جذابیت دروس این رشته در مقایسه با سایر دیپلم ها مورد توجه بیشتری قرار گرفته است، اظهار کرد: داوطلبان رشته گردشگری در مدت کوتاهی می توانند موفق به اخذ دیپلم این رشته شوند.

فعالی تصریح کرد: فارغ التحصیلان رشته گردشگری می توانند به فعالیت های مرتبط با صنعت گردشگری پرداخته و در این صنعت نوپا راه موفقیت را در پیش گیرند.

وی با اشاره به اینکه بخش ماهان دارای جاذبه های منحصر به فردی است که هر گردشگری را به سوی خود جذب می کند، بیان کرد: با توجه به اینکه صنعت گردشگری صنعتی فرابخشی است باید همه دستگاه های مرتبط برای رونق این صنعت با اداره کل میراث فرهنگی همکاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدریس رشته گردشگری در دو هنرستان کرمان

تدریس رشته گردشگری در دو هنرستان کرمان