مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 10:252020-09-26سياسي

ورود دانش آموزان به دنیای کسب و کار با مدارس اشتغال


مدیر مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله گفت: مدرسه اشتغال، دانش آموخته های مستعد را برای ورود به دنیای کسب وکار آماده می کند.

- محسن جعفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به ایده اولیه شکل گیری مدرسه اشتغال اظهار داشت: یکی از موضوعات اساسی که در جلسات هم اندیشی مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله مطرح می شد، ورود دانش آموزان عضو این مرکز و سایر افراد واجد شرایط در یک فضای اشتغال و کسب و کار بر اساس توانمندی های شان بود؛ بر همین اساس جلسات متعددی با کارشناسان حوزه کسب و کار برگزار و مقرر شد نمونه های داخلی و خارجی مشابهی که در این حوزه انجام شده، جمع آوری و ارائه شود که طرح اولیه آن در آذرماه 1398 تدوین شد.

مدیر مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله با اشاره به اقداماتی که تاکنون در این حوزه انجام شده است، افزود: از جمله این اقدامات می توان به مطالعه نمونه های داخلی و خارجی، بازدید از مدرسه اشتغال شریف، تدوین طرح مدرسه اشتغال، برگزاری 2 جلسه مشورتی با اساتید حوزه کسب و کار و کارآفرینی و مصاحبه با بیش از 10 نفر برای اشتغال در مدرسه اشاره کرد.

  وی با بیان این که در این حوزه نمونه های داخلی و خارجی گوناگونی وجود دارد، گفت: تنوع و تعداد نمونه های خارجی آن بسیار بیشتر از نمونه های داخلی است، از جمله مهم ترین نمونه های د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دانش آموزان به دنیای کسب و کار با مدارس اشتغال

ورود دانش آموزان به دنیای کسب و کار با مدارس اشتغال