مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 10:302020-09-26پزشكي

77 درصد از مدارس همدان پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده اند


رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان با تأکید بر اینکه شاخص سرایت پذیری در استان تحت کنترل است، گفت: 77 درصد از مدارس استان پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی را رعایت کرده اند.

- ایسنا/همدان رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان با تأکید بر اینکه شاخص سرایت پذیری در استان تحت کنترل است، گفت: 77 درصد از مدارس استان پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی را رعایت کرده اند.

دکتر رشید حیدری مقدم شنبه 5 مهرماه در جلسه ستاد کنترل، پیشگیری و مقابله با کروناویروس استان همدان، مطرح کرد: انتشار اخبار غیرواقعی و نادرست از آمار مبتلایان به کروناویروس در استان باعث ناامیدی کادر درمان می شود، تلاش شبانه روزی کادر درمان را زیرسوال نبریم.

وی با بیان اینکه همدان از موفق ترین استان های کشور در کنترل، پیشگیری و مقابله با کرونا است، تصریح کرد: آمار تعداد فوتی ها در استان طی هفت ماه گذشته 569 مورد است.

حیدری مقدم با اعلام اینکه تعداد بستری های مبتلایان به کرونا در استان، مشکوک و مثبت در مجموع 512 مورد است، خاطرنشان کرد: شهرستان های همدان، بهار و اسدآباد در وضعیت نارنجی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیته اطلاع رسانی ستاد استانی مقابله با کروناویروس همدان، وی با بیان اینکه هفت شهرستان دیگر استان در وضعیت قرمز قرار دارند، مطرح کرد: 77 درصد از مدارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

77 درصد از مدارس همدان پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده اند

77 درصد از مدارس همدان پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده اند