مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 10:352020-09-26سياسي

امنیت و قدرت بازدارندگی ایران مهمترین دستاورد دفاع مقدس است


امنیت و قدرت بازدارندگی امروز ایران اسلامی از برکت خون شهدا و مهمترین دستاورد دفاع مقدس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سیدکیخسرو حسینی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران رسانه ها در سنندج، ضمن گرامیداشت یاد و خطر شهدای دفاع مقدس اظهار کرد: هسته اولیه گروه 33 توپخانه سال 51 در پادگان جی با دو گروه پدافند هوایی شکل گرفت و در طول هشت سال جنگ تحمیلی در عملیات های مختلف مشارکت داشت.

حسینی خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی در طول 8 سال جنگ تحمیلی 48 هزار شهید تقدیم انقلاب و دفاع از تمامیت ارضی کرده است که 15 هزار شهید از این آمار مربوط به شهدای توپخانه بوده است.

به گفته وی، در طول دفاع مقدس گروه 33 توپخانه، 240 شهید، 849 نفر جانباز، 47 نفر آزاده و 25 نفر جاویدالاثر را تقدیم انقلاب کرده است.

فرمانده گروه 33 توپخانه نزاجا در ادامه گریزی هم به استقرار توپخانه 33 در منطقه غرب کشور زد و گفت: گروه 33 توپخانه در سال 92 با اجرای طرح ثامن در ارتش جمهوری اسلامی اجرا شد و بر مبنای آن، گروه 33 توپخانه از منطقه پرندک تهران به سنندج انتقال پیدا کرد و در لشکر 28 پیاده کردستان مستقر شد.

وی افزود: استقرار گروه توپخانه 33 در این نقطه سرزمینی توازن امنیت منطقه به نفع استان و در کل کشور برگشت و با اقتدار، نیروهای یگان توپخانه ما به عنوان پشتیبانی آتش منطقه غرب هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت و قدرت بازدارندگی ایران مهمترین دستاورد دفاع مقدس است

امنیت و قدرت بازدارندگی ایران مهمترین دستاورد دفاع مقدس است