مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 10:402020-09-26اقتصادي

قطار در خراسان جنوبی به خط پایان می رسد


مردم خراسان جنوبی همواره رویای قطار را در ذهن داشتند، رویایی که هیچ گاه حتی تا مرز تحقق نرفت، اما از سال گذشته حرکت های موثری برای اجرای آن شده است به گونه ای که استاندار خراسان جنوبی از موافقت هیئت امنای ارزی کشور با اختصاص تسهیلات ریالی صندوق توسعه .

- ایسنا/خراسان جنوبی مردم خراسان جنوبی همواره رویای قطار را در ذهن داشتند، رویایی که هیچ گاه حتی تا مرز تحقق نرفت، اما از سال گذشته حرکت های موثری برای اجرای آن شده است به گونه ای که استاندار خراسان جنوبی از موافقت هیئت امنای ارزی کشور با اختصاص تسهیلات ریالی صندوق توسعه ملی به ابرپروژه راه آهن استان، برای اولین بار در کشور خبر داد.

تزریق این اعتبار، روند اجرای پروژه راه آهن استان را شتاب می بخشد.

پروژه راه آهن شرق، مطالبه به حق مردم خراسان جنوبی است و می تواند با اتصال بندر چابهار به کشورهای آسیای میانه، تحولی عظیم در منطقه ایجاد کند.

بر این اساس تا دو تا سه ماه آینده، قرارداد کنسرسیوم با وزارت راه و شهرسازی منعقد می شود و شش شرکت تشکیل دهنده کنسرسیوم در شش جبهه عملیات اجرایی راه آهن را شروع می کنند تا این پروژه را به مدت چهار سال به اتمام برسانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان نیز در این روزها خبری خوش را منتشر می کند و آن این است که با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطار در خراسان جنوبی به خط پایان می رسد

قطار در خراسان جنوبی به خط پایان می رسد