مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 10:452020-09-26اقتصادي

71 درصد تعهد اشتغال بخش کشاورزی استان قزوین تحقق یافت


رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت : طی شش ماهه اول سالجاری 71 درصدبرنامه اشتغال در بخش کشاورزی این استان تحقق یافته است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، فاطمه خمسه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار داشت: طی شش ماهه اول سالجاری 71 درصد برنامه اشتغال در بخش کشاورزی این استان تحقق یافته است.

وی افزود: میزان  تعهد اشتغال بخش کشاورزی در جلسه کارگروه اشتغال استان به میزان 3848 نفر تعیین شده بود که تاکنون 2735  نفر در سامانه رصد اشتغال  استانی ثبت شده است.

وی ادامه داد: اعطای تسهیلات از منابع رونق تولید، تسهیلات حمایت از  توسعه و ایجاد اشتغال  پایدار مناطق روستایی و عشایری، تسهیلات بند الف تبصره 18، کمک های فنی و اعتباری و مشاغل خانگی، تسهیلات خط 8 مکانیزاسیون به واحدهای تولیدی بخش کشاورزی نقش بسزا و قابل توجهی در ایجاد و تثبیت اشتغال و در نتیجه تحقق میزان اشتغال پیش بینی شده دارد.

خمسه گفت: ایجاد اشتغال و درآمدزایی  از مهم ترین مؤلفه های توسعه بخش کشاورزی   برشمرد  .

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطر نشان کرد: در سال جاری سهم تعهد اشتغال بخش کشاورزی در شهرستان قزوین 962، تاکستان 962، بویین زهرا 962، آبیک 420، البرز 310 و آوج 192 نفر  تعیین و ابلاغ  شده است که تا کنون شهرستان قزوین با تعداد 720 نفر و تحقق 75 درصدی بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

71 درصد تعهد اشتغال بخش کشاورزی استان قزوین تحقق یافت

71 درصد تعهد اشتغال بخش کشاورزی استان قزوین تحقق یافت